God morgon lördag!

Enda nersidan jag har upptäckt med att jobba heltid är denna: Min dygnsrytm.

Förstå mig rätt nu, jag tycker det är jätteskönt att somna på kvällarna och komma upp tidigt på mornarna. På VARDAGARNA. Det är mindre kul att somna runt kl.22 på fredagen och vakna upp pigg som en lärka 07:20 utan att ha nån klocka som tvingar upp en. Eller något att göra för den delen. Jag åker ju inte hem till mamma förrän runt 13 idag.

Ni kanske är världens morgonmänniskor men det är inte jag. Egentligen. Eller är jag det?

Säger ju det, vet varken ut eller in längre. Lika bra att sätta på kaffe och se vad lördagsmorgonens TV-utbud har att bjuda på (ooh, Dr.Phil blir det närmsta timmen).

'

Höhö.

Kommentarer
Postat av: ~Sara~

Jag är absolut ingen morgonmänniska.

Även om jag kliver upp 7 är jag inte vaken förrän 12 och får inget mer gjort för det. Däremot springer jag gärna och fejar kl 23 på kvällen, haha. Ärvt det från min mamma. ;)

2010-02-22 @ 15:20:32
URL: http://mabranu.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0