Känslostormig måndag

Visst, min PMS har mattats av väldigt. Men jag sitter och grinar till Spårlöst, fast jag inte ens tycker det är sorgligt. Två minuter senare kollar jag på gamla kort och garvar. Och grinar. Nu får den hormonella berg-och-dalbanan snart lugna sig. Tur att det inte är så upprörande med avstämningar och bokslut, slipper i alla fall få outbursts på jobbet.

Apropå berg-och-dalbana:



Eftersom jag lagt upp en massa kort som jag bara tycker är roliga måste jag ju lägga upp ett kort på mig som jag älskar. Jag är så genuint glad och lycklig här. Jag och sambon sitter på djurgårdsfärjan, har precis varit på grönan och sett dåliga artister uppträda. Vi spelade lite spel, åt en varsin glass och hade riktigt höstruskmysigt. Alla attraktioner låg i vintervila så vi fick inte åka några karuseller, men det gjorde inget.

Jag och sambon ska till grönan i år igen, var tre år sen snart. Ska bli riktigt kul. Och väger dessutom ett kilo mindre nu än jag gjorde på bilden. (Jupp, var nere en sväng på 91 kg hösten 2007). Behöver inte bekymra mig för att fastna i nån karusell m.a.o.

Kommentarer
Postat av: Mia

uch de dära PSM svängarna! =S Igår satt jag och stor lipade till "Himelen kan vänta" tror 1/3 av mitt vatten i kroppen försvann ner för kinderna!



Du e jätte fin på bilden... visst e det e det bara härligt att vara i bland. Jag och min älskling var på Skansen nu när det var första advent..så otroligt mysigt!!



2010-02-09 @ 13:29:44
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0