Maja <3 Dolph Lundgren

Seriöst, Dolphan är sjukt bra. Sett honom i en massa intervjuer och han har sån självdistans och verkar vara hur trevlig som helst så det GÅR inte att inte älska honom! Kollat på Melodifestivalen nu på morgonen och mått riktigt bra.

Eller, riktigt bra och riktigt bra... vaknade upp och kände mig som sju svåra år. Men efter frukosten blev det bättre. Vägde in mig på lägsta vikten på några år i morse, trist bara att veta att det är för att kroppen är uttorkad efter gårdagens alkohol. Så det kommer ju studsa upp igen. Men det är ju alltid trevligt att se minus ändå, trots att det känns som fusk-minus.

Har förresten PMS nu, vilket väl betyder att jag binder vatten också. Så det kanske jämnar ut sig? Upptäckte igår att min PMS-vecka börjat. Men den stormar inte alls in med dunder och brak längre. Visst, jag grinar åt Melodifestivalen och det tyder ju verkligen på att hormonerna gått bananas, men jag mår inte alls dåligt. Förut fick jag verkligen veckolånga depressioner men det verkar vara slut med det nu. Har nog både LCHF:en och jobbet att tacka för det. Ingen pengastress och inga blodsockerdippar.

Undrar hur lång tid det kommer behöva ta innan läkare börjar ordinera LCHF istället för antidepressiva läkemedel. Och sömnpiller. Och viktminskningspreparat. Och acnemedel. LCHF är verkligen en allround-fix. Faktiskt. I alla fall för min del.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0