Men ÅH!

Eftersom jag kunde ha en gammal kjol idag provade jag skinnjackan jag köpte i höstas. Och den sitter toppenbra! För några månader sen kunde jag knappt stänga den och kunde verkligen inte ha kläder under. Men nu funkar det. Fan vad härligt! Snyggaste vårjackan!

Provade även klänningen jag haft liggande i många år i garderoben. Där gick jag bet. Jag får nog inse att det inte är fettet som är problemet utan att modellen passar folk med A-kupa, inte E. Lite sorgligt att börja inse att man nog aldrig kommer få på sig den, suktat efter att få använda den i flera år.

Äh, den får ligga kvar några år till.

Höhö. Min sambo ligger i soffan och pratar i sömnen just nu. Vår katt hoppade upp på honom och då sa han "Åh, Ufo, hej, har du mat med dig?". Tror jag ska försöka få upp honom så han kan laga mat.

Kommentarer
Postat av: Weronica

Åh vilken bra blogg, den ska jag följa=)

2010-02-17 @ 22:25:52
URL: http://weronicaholm.blogspot.com
Postat av: Mia

haha....Han måste ha varit hungrig! =)



Visst e det kul när kläderna sitter bra! Spec en jacka man kan ha kläder under =) Har själv oxå en sån jacka... man blir glad i hjärtat!



Jag förstår dig precis när det gäller att känna sig smal vid 88kg. Jag väger själv 86kg nu...tappat 12kg...och jag känner mig smal...fast jag har precis som du en del kilo tills normalviktig. Men det e en befriande känsla för mig.

2010-02-18 @ 13:04:31
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0