Dag 37 - Gott Nytt År!

Klockan är 05:48 och jag har nyss kommit hem från nyårsfirandet. Väldigt trevligt men alldeles för lång hemresa. Nästan två timmar i tunnelbanan. Huga.

Frulle: 70gr bacon, två kokta ägg m skagenröra, kaffe m äggmjölk, 2 bitar 85% choklad.
Middag: En stor bit fläskkarré, broccoli m smör, babyspenat och coctailtomater.
Snacks: Brie + getost, några paranötter.
Nyårspartajande: 4 (stora) glas rödvin (säkert en flaska om man slår ut det).

Nu ska jag lägga mig. Det blev en alldeles lagom kväll. Lite för mycket vin egentligen men å andra sidan är det ju nyårsafton. Väldigt nöjd med dagen i övrigt. Kanske ätit lite för lite men jag visste ju hur kvällen skulle se ut och laddade därför med en stabbig frukost.

Hoppas ni hade en lika trevlig nyårsafton som jag hade!



Kommentarer
Postat av: Mia

Vad innebär äggmjölk???

2010-01-02 @ 17:37:59
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0