Dag 39

Hann inte sätta mig vid datorn igår, så jag får skriva in det idag istället. Gårdagen såg ut som följer:

Frulle: Bräckt skinka, två stekta ägg, kaffe m grädde.
Lunch: Kokospannkakor m hallon, svart kaffe.
Mellanmål: Tärnad feta, 1/2 avokado, lite majo.
Kvällsmat: 3 skivor julskinka m dijonsenap, 2 skivor serranoskinka, té + 4 rutor choklad 85%.
Övrigt: 3 glas rödvin.

Sådärja. Nu är det färdigdrucket på ett tag. Urk. Blev absolut inte full igår, men känner mig seg i kroppen. När jag säger tre glas vin menar jag tre ganska stora glas. Nu sparar jag mig ett tag framöver. Jag hade väldigt trevligt igår i alla fall. Det blev inte jättesent, var väl på festen 20:30 och stack hem runt 00:10. Alldeles lagomt eftersom det kändes som övriga festdeltagare började komma in i andra andningen. Känner mig som en gammal kärring, men det var riktigt skönt att sätta sig på tunnelbanan och komma hem.

Blir för övrigt tokig på att kroppen svullnat upp så mycket. Hört att man inte ska samla lika mycket vatten när man äter LCHF men jag är helt svullen om fotknölarna och känner mig allmänt bloated. Kan min mens ta och komma snart innan jag sväller upp som Violet Beauregarde.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0