Dag 40

Har det redan gått 40 dagar? Dang it, vad fort tiden går.

Frulle: Två kokta ägg mosade m smör, té m grädde.
Lunch: Ost- och skinksallad utan sallad (ost- och skink-kuber), lite bea.
Middag: Kokospannkaka m hallon.

Seriöst, skulle kunna äta kokospannkaka varje dag, det är så himla gott.

Inget kaffe idag eftersom jag inte orkar gå till affären. Det tar ju hela 10 minuter att ta sig dit och hem igen. Idag är en sån där dag helt enkelt, en dagen-efter. Trots att jag inte är speciellt bakis. Men seg, det är jag. Somnade i soffan en halvtimme idag, det händer nästan aldrig numera.

Ja ja. Jag har ju inget jag måste göra, så jag slappar med gott samvete. Imorgon däremot ska jag till IKEA och shoppa upp presentkortet jag fick i julklapp av sambons mamma. Topp!

Kommentarer
Postat av: emma

Ja det där känner man ju igen. Det är väl ungefär lika långt som jag själv har fram och tillbaks till affären..

Och särskilt nu när det är så fruktansvärt kallt ute, så stannar man ju helst inne..


Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0