Dag 42

Frulle/Lunch: Tacokryddad köttfärs, isbergssallat, riven ost, creme fraische, kaffe m grädde.
Fika: Kaffe m mjölk, 2 ostmaränger, 2 rutor 81% choklad.
(Sen)Middag: 70gr bacon, ett stekt ägg.
Övrigt: 1/2 glas rödvin + brieost.

Var hemma hos min syster, hennes karl och deras son halva dagen. Jättetrevligt. Spelade TP, yatzy och snackade lite skit. Rara som dom är hade dom gjort ostmaränger till fikat och det är definitivt något jag ska göra själv. Åkte därifrån runt kl.22 så jag är inte hemma förrän nu (vad är klockan? 23?). Ska göra en mini-middag strax.

Väldigt bra dag på det stora hela. Trist bara att jag vänt på dygnet så pass att jag vaknar mellan kl.12-13, men det får jag väl vända tillbaka. Min plan att vakna runt kl.09 varje morgon gick... sådär. Minst sagt.

Nej, nu ska jag ta av mig mina dödskalla strumpor, spela lite Animal Crossing och steka bacon. Najs.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0