Dag 46

Vet ju redan vad jag ska äta under dagen, så det är lika bra att skriva upp det nu. Då är risken att jag gör avsteg dessutom avstyrd eftersom jag tycker det är jobbigt att ändra och lägga till i redan skrivna inlägg (smart, ey).

Frulle: Omelett på 1 ägg + en gula, en skvätt grädde, lite keso och 70 gr bacon, kaffe m grädde.
Lunch: Torsk m äggsås, broccolibuketter.
Mellanmål: Mer kaffe.
Middag: Kokospannkaka m hallon.

Jag har förresten haft liiite ont i huvudet i tre dagar nu. Varför då? Sover för mycket? Sover på fel timmar? Rör mig för lite? Är utomhus för sällan? Äter fel? Dricker för lite vatten gör jag inte, det är jag tämligen säker på. Så vad beror det på då? Jaja, det går väl över av sig självt (I guess?).

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0