Dag 47

Gårdagen blev bättre och bättre, så jag var faktiskt på riktigt gott humör till slut. Som tur var. Det är så himla tråkigt att gå omkring och vara sur. Jag åt i alla fall tillräckligt igår, för jag vaknade proppmätt (trots att jag käkade pannkakorna runt 20:00). Så jag ska precis börja med frulle/lunchen. Såhär kommer dagen antagligen se ut:

Frulle/Lunch: Färsbiffar, sås på sky + grädde, broccolibuketter.
Mellanmål: Kaffe m grädde.
Middag: 70gr bacon, stekt ägg, lite keso, några osttärningar.

Eftersom jag har vänt så pass på dygnet har även matvanor förskjutits en smula. Men det ska snart reda upp sig. Ska verkligen försöka med att vända tillbaka ikväll. Nån timme i taget så är man väl på rätt köl igen tills jag börjar jobba den 18:e.

Idag blev jag glad igen när jag ställde mig på vågen (ja ja, jag väger mig varje dag, big deal). Och blev lite sur att det inte var tisdag. Hoppas jag inte går upp något på två dygn så jag kan pränta ner nuffrorna i veckovägningen.

Kommentarer
Postat av: Sulan

Grädde i kaffet är tamigfasiken riktigt gött =)

2010-01-10 @ 16:13:36
URL: http://[email protected]

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0