Dag 48

Frulle: 70gr bacon, stekt ägg, lite keso, kaffe m äggmjölk.
Lunch: Färsbiffar, kryddsmör, broccolibuketter.
Middag: 1/2 portion kokospannkaka, hallon.
Ev. kvällsmål: Fetaröra m paprika.

Well, nu är det ju så att kokospannkaka är oerhört stabbigt så vi får väl se om jag ens blir hungrig till kvällen. Har i alla fall upptäckt att det faktiskt funkar bäst för mig att skriva upp vad jag äter på morgonen, då håller jag mig till det resten av dagen. Nu kanske vissa av er inte skulle kalla 12:15 för morgon, men för mig är det morgon. Gee, det är en vecka kvar innan jag ska börja gå upp kl.06-07 eftersom jag börjar jobba. Blir lite av en utmaning att gå och lägga mig kl.22 istället för 03.

Från en sak till en annan: Jag känner mig helt fantastiskt bra idag. Jag vet inte vad det är. Känns lite bortkastat att sitta hemma hela dagen när jag känner mig på topp, men det är bara att hoppas det håller i sig tills imorgon för då ska jag och min syster på bio. Och sen ta ett glas vin. Det ska bli riktigt trevligt, känns som jag bara suttit hemma senaste veckan så jag behöver komma ut lite.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0