Dag 49

Frulle: Äggröra på två ägg och en skvätt grädde, 70gr bacon, kaffe m grädde.
Fika: En bit fetaost.
Efter-bio-drink: Ett glas rödvin.
Middag: Äggröra på ett ägg och cf, 70gr bacon, ostkuber, té m grädde.

Haft en supertrevlig dag. Kollat på bio med syrran, det blev Sherlock Holmes. Bestämde mig att jag ska gifta mig med både Robert Downey Jr och Jude Law. Om sambon inte misstycker. Sen promenerade vi i en timme, sen blev det ett glas vin. Käkade när jag kom hem och det fanns inte jättemycket att välja på i kylen. Ska lägga fram bogbladssteken jag har i frysen så den får tina under natten, käkar ordentlig middag imorgon.



Dagen har som sagt varit toppen. Först minus på vågen, sen en heldag på stan. Kommer somna gott om någon timme eller två. Hoppas ni också haft en toppentisdag!


Kommentarer
Postat av: Sulan

jag bara måste fråga en sak. Mäter du midjemåttet ofta? mitt svajar som jag vete fan, nu har jag tappat 9 cm i midjan på drygt en vecka, men det känns som att jag kommer lagt på 7 cm lagom till i morgon... askonstigt

2010-01-13 @ 12:46:25
URL: http://[email protected]

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0