Dag 51

Frulle/Lunch: Biff stroganoff på grädde o rödvin, sallad, kaffe m grädde.
Fika: 1 ruta 70% choklad, kaffe m grädde.
Middag: Röra på tonfisk, cf, majo, rödlök och citronpeppar.

Vaknade av sambon som ringde och ville att jag skulle möta upp honom och hans mamma på andra sidan stan. Bara att dra på kläderna och sticka. Blev bjuden på lunch på stan. Antagligen fanns det hur mycket kolhydrater som helst i grytan så jag förbereder mig på att ha gått upp ett vattenkilo till imorgon (jippi...).  Sen åkte vi hem till sambons mamma och hängde där resten av kvällen. Kom hem nu kl.22:15 och ska göra en vad-har-jag-i-kylskåpet-middag.

Iofs har jag inte jätteofta såna här ostrukturerade dagar, men jag måste ändå skärpa mig med maten. Får jag i mig för lite mat/fett avstannar fettförbränningen och det vill jag såklart inte. Bättre planering samt lite större och mer mättande måltider. Det är framtidens melodi.

Nästa vecka börjar jag ju jobba så då måste jag se till att få ordning på rutiner och matlådor. Tror det kommer gå strålande.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0