Dag 52

Den här dagen har gått i slapphetens tecken. Jag har 281:- att hämta ut på plusgirotalong, men vem orkar ta sig hela två tunnelbanestationer för det? Alltså har maten bestått av whatever's-in-the-fridge.

Frulle: Två stekta ägg, 70gr bacon, keso, kaffe m grädde.
Lunch/Middag: En hög gravad lax, keso, majo, kaffe m grädde.
Kvällssnacks: 70gr bacon, ett kokt ägg.

Dagen i övrigt har också gått i slapphetens tecken. Bara spelat TV-spel, kollat på TV och lyssnat en stund på radio. Imorgon ska jag på spel/tjejkväll så då blir det inte lika slappt. Ja ja, jag skyller min lathet på att det är sista helgen som arbetslös för på måndag smäller det ju. Från 0 till 100.

-Uppdatering några timmar senare-

Så slapp blev inte dagen ändå eftersom min Orbitrek åkte fram. Lugna 20 minuter, men svettig blev man ju i alla fall. Phew. Nu får den stå framme så det inte blir lika mycket av ett projekt att släpa fram den ur klädkammaren, den väger ju ändå 30 kg.



Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0