Dag 56

Slocknade innan kl.21 igår, så då får jag skriva in gårdagens mat idag istället.

Frulle: 1/2 färsfylld paprika m ost, kaffe.
Lunch: 1 färsfylld paprika m ost, kaffe m mjölk.
Middag: Margaretas kycklinglevermousse.

Behöver få i mig magnesium så jag gjorde något som i det närmsta kan liknas lös leverpastej igår. Det låter riktigt äckligt men det var faktiskt riktigt gott. Jättegott till och med, i alla fall första skeden. Sen fick jag kämpa lite för att hålla det nere. Det handlar inte om smak för min del vad gäller lever utan konsistens.

Fram till slutet av februari ska jag försöka hålla kostnaderna nere och då är det ju toppen med billig mat. Surt bara att jag inte har något bröd att äta det på. Kanske ska försöka mig på nötbröd när jag kommer hem idag. We'll se.

Nu in i duschen, sen work work.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0