Dag 63

Igår somnade jag 20:15(!) så jag hann aldrig uppdatera dagen som gått.

Frulle: Ostkuber, kaffe m mjölk.
Lunch: Ceasarsallad, kaffe m mjölk.
Middag: Stekt fläsk m löksås, broccolibuketter.

Jag har berättat för folk på jobbet som frågar om min mat att jag äter LCHF men jag vågar inte riktigt köpa grädde och ställa i kylen. Så det blir en del mjölk på jobbet (många koppar kaffe såhär första veckorna). Men får väl smyga in en kaffegrädde eller något snart för jag tycker ärligt talat mjölk i kaffet inte är så himla gott längre.

Annars går det väl okej. Uppgång under helgen, men den är på väg bort.

Tackar nej till fredagsfika, chokladpraliner och annat som bjuds på jobbet. Är faktiskt inte det minsta sugen heller. Bra!

Kommentarer
Postat av: ~Sara~

Jag tycker det krävs så lite för att sötsuget ska kila iväg!

jag har inte följt lchf helt slaviskt, äter fortfarande 1 macka till frukosten(tänker sluta med det snart) och unnar mig gotta på helgerna. Men det är inte alls det där "yes, nu är det helg, dags att frossa" längre.

Man kan nöja sig med liter grann utan att känna sig sugen på mer.

Helt fantastiskt!

2010-01-28 @ 14:29:38
URL: http://mabranu.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0