Dag 65

Frulle: Två kokta ägg m majo.
Lunch: En fläskkotlett, broccolibuketter, bea, kaffe m mjölk.
Middag: Omelett på två ägg, 70gr bacon, grädde och lite ost.
Kvällssnacks: Gurkskivor m böcklingpastej.

Inget nytt under solen. Dagarna rinner iväg och tur är väl det, får min första lön i slutet av februari. Men vi flyter på till dess. Tycker jättemycket om mitt nya jobb och då speciellt mina arbetskompisar. Det är så himla fin stämning på kontoret och jag trivs verkligen.

Inatt vaknade jag av sendrag så jag har varit och köpt super magnesium tabletter. Man hör ju på namnet hur bra de är. Skönt. Tydligen vanligt med magnesiumbrist när man äter LCHF.

Ja ja. Nu är det Biggest Loser på TV.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0