Dag 66

Frulle: 70gr bacon, ett stekt ägg, keso, kaffe m grädde.
Lunch: Sallad m parmaskinka o brie, kaffe m mjölk.
Middag: Stekt fläskkarré m kryddsmör o broccolibuketter.
Övrigt: 4st paranötter.

Idag har varit en alldeles strålande dag! Vaknade av mig själv strax innan väckarklockan ringde. Satt i köket och lyssnade på P4 medan jag käkade frukost. Var helt självgående på jobbet och gör tydligen väldigt bra ifrån mig. Sen hem till syrran, hennes kille och min systerson. Käkade jättegod middag och kollade med 1/3 öga på den förträffliga filmen Mumiens återkomst. Påbörjade hemresan runt kl.23 och NU är jag hemma. Skönt.

Imorgon ska jag ta min första sovmorgon på 12 dagar. Det kanske inte låter som någonting, men i min värld är 10 dagars vaknande av väckarklocka antagligen något av ett rekord. Så imorgon är det jag som sover till 11, slöglor på TV och kippar omkring i mina tofflor. Kanske till och med diskar lite, men då ska det vara lite.

Jag har förresten gått ner nästan allt jag gick upp under helgen. Obeskrivligt skönt att veta att det faktiskt bara handlade om vattenkilon. Man vet ju aldrig.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0