Dagens i-landsgrubbel

Skulle egentligen vara med min sambo på andra sidan stan och hjälpa hans kompis att flytta, men jag är rätt trött och körd i ryggen så jag slapp. Skönt skönt. Vaknade kl.10:30 och käkade frukost. Suttit framför TV:n, datorn och segat runt än så länge.

Börjar bli småhungrig redan (var bara tre timmar sen jag käkade frukost) men har inte den blekaste vad jag ska käka till lunch. Det som finns hemma är ägg och bacon. Och det åt jag ju till frukost. Så det blir till att klä på sig och pinna ner till Ica. Uff, har ingen inspiration alls. Hade jag käkat kolhydrater skulle dagens intag antagligen blivit mackor mackor och åter mackor. Men det är ju uteslutet.

Hm, kom precis på att jag har tonfisk i skafferiet. Tonfiskröra med gurkstänger och kokt ägg kanske?

Okej. Mitt lunchgrubblande är över. Phew.

Men vad ska man äta till middag idag då? Hm...

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0