Jag är FET, inte EFTERBLIVEN

Var nyss inne på en av alla dessa fjortisbloggar. Jag är en skvalllertant så jag kan inte låta bli. Inlägget handlade om Posh och Jordan, om hur heta de är uppenbarligen.

"Men sen finns det dom som är avundsjuka som är tjocka och fula som aldrig en skulle kunna drömma om att komma i posh kläder tillexempel. Bara sorligt för dom lixom. Hah"

"Även här finns det massa avundsjuka som feta och skabbiga människor som snackar skit om henna och bla bla. Haha skriiiiker avundsjuka lixom. Hon har kankse lite stora bröst men so what lixom, hellre stora bröst än en fet mage lixom. Hon är ju mer naturlig som vågar visa hud än dom tjockisarna som ska gömma sig bakom massa kläder, så kan man med se det".

Men ÅH! Är så himla trött på hur folk uttrycker sig om fetton. Jag är ingen patetisk jubelidiot bara för att jag är fet, kan inte folk fatta det? Börjar dock utveckla tendenser till att bli en riktig bitterfitta eftersom jag blir så livstrött när folk uttrycker sig idiotiskt om andra enbart baserat på utseendet.

Jag lägger mitt hopp i karma, what you give is what you get. Förhoppningsvis kommer verkligheten i kapp även dessa idioter som sitter på sina höga hästar någon gång. Ju förr desto bättre, det kanske inte är helt kört för alla än. Kanske inte.

Kommentarer
Postat av: Fröken glas

De är unga fortfarande, jag var också slank när jag var ung.Sen sa det bara pang i 20-års åldern och nu sitter jag här, 40 kilo senare..

De uttrycker sig barnsligt, många av dem kommer förmodligen att behöva kämpa med vikten själva när de blir äldre. :)

2010-01-04 @ 21:59:01
URL: http://frokenglastankar.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag tycker det säger mer om dom som skriver så än oss som e "fetton". De vet inte hur det är att vara en med människa och hur det är att vara en hel människa. Yta är allt som står i deras fokus. Det är bara att hoppas att de växer upp!! För det e skrämmande om de tänker så som vuxna oxå!

2010-01-05 @ 08:32:57
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/
Postat av: Sara

Nejmen hu, du får absolut inte ta åt dig av vad fjortisarna skriver. Dom är ju ute efter reaktion, endast! Bara massa fjoll. Dom vill få oss arga.

2010-01-06 @ 15:56:24
URL: http://sarasyttre.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0