Seg men glad

Ibland får man se ut som skräp. Osminkad, oduschad och allmänt o. Men jäääkligt glad över mina nya örhängen. Jag älskar svenskt 50- & 60-tals porslin och fick dom här av en polare. JÄTTEfina.



Btw, har ju nämnt att huden mår bättre av LCHF. Min hud bråkar rätt mycket, speciellt under vintern (eftersom det är så kallt). Visst att det är kass kvalité på min kamera, men jag tycker ändå det syns att min hud mår riktigt bra ändå. Inte bara i fejjan heller, min psoriasis på kroppen ser bättre ut än den gjort på flera år. Hoppas hoppas hoppas den försvinner! Läst om folk som blivit helt problemfria efter några månader på LCHF. Total lycka om jag hör till den gruppen. :-)

Kommentarer
Postat av: Vipsan

Vad härligt att du mår så mycket bättre av lchf. peppkramar från mig

2010-01-08 @ 21:54:49
URL: http://vipsan.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0