Spel/tjejkväll

Eftersom jag är snorig i högra näsborren (på nåt sätt har vänstern undsluppit) kommer jag spendera lördagen spiknykter. Vilket i sig inte är så konstigt eftersom jag inte dricker så mycket längre. Men ikväll ska jag på spel/tjejkväll! Tar med mig Alias, Master of movies, Tripod och TP. Rappakalja finns redan på plats. Ser fram emot en hejdundrande segerfest (eller inte...).

Vet inte alls hur matdagen kommer se ut däremot. Maria som vi ska vara hos bjuckar på käk. Hon är vegetarian. Så antagligen blir det något med pasta eller en risotto. Så vad ska jag ta med mig? Jag har inte den blekaste. Bacon känner jag är ett fett no-no, vill inte tillaga gris i ett vegetariskt hem. Såvida jag inte tar med min egen stekpanna och det tänker jag verkligen inte göra.

Ja ja, det löser sig väl på nåt sätt. Kanske köper med mig en kebabsallad eller nåt.

Anywho; Pepp på spelkväll!

Kommentarer
Postat av: Transan/Jonas

/Svar/ Ja det är det <:

2010-01-16 @ 14:30:45
URL: http://transan.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0