Pop goes the weasel

Gårdagens mat
Frulle: 70gr bacon, två stekta ägg, kaffe m grädde.
Fika: Kaffe m mjölk.
Lunch: Ceasarsallad.
Middag: Köttfärssås, mozzarella, grönsallad.
Kvällssnacks: Ostkuber.

Det går helt okej just nu, lite halvsurt att inte få bestämma själv när man är hungrig bara nu när man är tillbaka på jobbet. Igår var jag inte alls hungrig runt kl.12, men jag känner inte för att slänga i mig maten på arbetstid så det var bara att äta. Vilket ledde till att jag inte åt speciellt mycket och därmed var skithungrig när jag kom hem.

Men som sagt, på det stora hela går det väl bra tycker jag.

Blev inte ett jättespännande inlägg kanske, men det är för varmt för att få till något vettigt. Sveti.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0