Semesteruppdatering

Det har varit väldigt snålt med uppdateringar på sistone, och det har berott på min fantastiska semester. På måndag börjar jag jobba igen (tre veckor jobb till innan nästa semesterbreak) men tills dess kommer det fortsätta snålas på updates. Så himla skönt att ta semester från datorn också.

Hur går det då? Jodå, jag är supernöjd med mig själv. Köpenhamn var hur bra och mysigt som helst, men jag upptäckte ganska snart att jag inte orkade med att göra specialbeställningar och leta efter restauranger baserat på sjyssta LCHF-alternativ (vilket säkert skulle kunna gå jättebra, men jag ville slippa tänka på sånt). Nu har jag iaf varit hemma några dagar och ätit toppenbra. Pratat om att börja gå och träna. Vill känna mig stark och sund. Jag tänker inte ens nämna hur det kommer sig att jag börjat fundera på att börja träna på allvar eftersom det skulle stämpla mig som supernörd för resten av livet, men jag är otroligt peppad i alla fall. Och det är ju alltid bra.

Nu ska jag fortsätta njuta av sol och ledighet några dagar till, sen hörs vi igen.

Idag har jag förresten badat för första gången i år. Fan vad det var skönt.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0