Vardagliga rutiner

Så är semestern slut för den här gången, nu är det vardag som gäller tre veckor framöver.

Dagens mat
Frulle: 70gr bacon, två stekta ägg, kaffe m grädde.
Fika: Kaffe m mjölk.
Lunch: Kyckling, grönsallad m dansk feta, ceasardressing.
Middag: Kyckling m currysås o broccolibuketter.

Har inte gått ner i vikt nämnvärt sista veckan, pendlar 2 kilo från ena dagen till den andra. Men så har ju kroppen inte vant sig vid att äta ordentligt och på regelbundna tider heller. Men det känns bra. Visst att jag fortfarande känner mig riktigt fet, men jag orkar inte ha mer ågren över viktuppgång och skit.

Känner att det i alla fall går framåt nu. Sakta men säkert. Nu ska jag bara in i rutinerna igen.

Kommentarer
Postat av: Wille

Tycker att det går bra för dig. Avslappnat. Ha det bra i sommar och lycka till.

2010-07-20 @ 09:56:58

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0