Dag 2

Gårdagen

Frulle: 1/2 kycklingfilé, dansk feta, oliver, kaffe m grädde.
Lunch: Omelett m kyckling, bacon, broccoli och paprika.
Middag-ish: Kebabsallad, fyra glas rödvin.
Kvällsmat: 70gr bacon, ett stekt ägg.

Spenderade hela dagen utomhus. Sambon sprang iväg och köpte pizza när vi satt i en fullsmockad park, jag fick en kebabsallad. Det var ungefär 1/8 som bestod av kebab, resten var isbergssallad. Det kan nog mycket möjligt vara det tråkigaste jag någonsin ätit.

I övrigt har jag haft en riktig toppenhelg! Så skönt att kapa större delen av kolhydratsintaget. Min mage har redan lugnat ner sig väldigt och jag är inte lika svullen. Himla skönt. Hoppas ni har haft en lika solig och fin helg som jag.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0