Dag 4

Frulle: 70gr bacon, ett stekt ägg, kaffe m grädde.
Lunch: Pannbiffar, broccolibuketter, champinjoner, aioli.
Fika: Kaffe m mjölk.
Middag: Stekt fläsk m löksås, broccolibuketter.
Kvällsmål: Turkisk yoghurt m lite grädde o hallon.

Dagen började okej, men ju längre den gick desto buttrare blev jag. Vet inte riktigt varför. Kollade nyss på Biggest Loser och blev bara förbannad för att dom såg så fräscha och smala ut. Är så himla avis. Och tanken på att jag ALDRIG någonsin kommer bli normalviktig poppar fram då och då. Varför skulle jag klara det den tusende gången jag försöker? Det skiter sig ju jämt, fast det låter så lätt i teorin. Men hade det varit piece of cake att gå ner hade jag väl gjort det vid det här laget.

Ungefär så har hela min eftermiddag sett ut. Är sur och trumpen. Och fet.

Kommentarer
Postat av: Pärlan

Åh vad jag känner igen mig. Såna där dagar har jag också. Bara känner att allt är hopplöst, jag kommer inte klara det och jag känner mig som världens fetaste. Men du är jätteduktig! :)

2010-06-12 @ 12:23:26
URL: http://phatgirl.devote.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0