Dag 5

Frulle: Två skivor stekfläsk, två stekta ägg, kaffe m grädde.
Lunch: "Plocksallat", rostade mandlar, kaffe m mjölk.
Middag: Fläskytterfilé m skysås.
Kvällsmat: Mackrullar.

Plocksallat = Man får välja 6-8 olika ingedienser i en sallad. Jag ville ha kyckling, fetaoströra, mozzarellabollar, champinjoner, grönsallad och oliver. Valde uppenbarligen fel eftersom jag inte blev mätt (eller så skyller jag på den löjligt lilla portionen) så jag fyllde upp med lite nötter efter nån timme. Mackrullarna jag käkade ikväll är isbergssallat m ost och skinka som man rullar ihop. Bra om man vill ha något krispigt och "mackigt" utan att behöva joxa med nötbröd eller kalla ägg.

Det var min matdag. Även laddat hem finalen av Biggest Loser som går på 5:an nu eftersom jag var så nyfiken hur det skulle gå. Blev väldigt besviken, let's leave it at that. Men jäklar, vad folk kan om dom vill ändå. Och har lite hjälp på traven.

Idag fick jag även min skatteåterbäring, så jag har bokat hotell till mig och sambon när vi ska till danmark i sommar och så har jag betalt av ett gammalt lån.

Det har varit en väldigt skön dag med andra ord.

Nä. Nu ska jag gå och lägga mig.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0