Dag 8

Frulle: Bacon, eggs and spam kaffe m grädde.
Lunch: Korvstroganoff, broccolibuketter.
Middag: Fläskytterfilé m kryddsmör o haricot verts.

Jag har varit lite slapp och slö vad gäller bloggandet, men LCHF:andet har gått finemang.

Bestämt mig för att väga mig först om några veckor. Blir ett sånt stressmoment om jag väger mig stup i kvarten. Så vid min semester nån gång ska jag kolla hur jag ligger till.

Känner mig i alla fall inte lika uppsvälld.

Eller, förresten, jag har ju gjort en avstickare senaste dagarna! Lämnade blod i torsdags och fick världen blodtrycksfall flera gånger på torsdag eftermiddag. Höll på att svimma i en affär. Var superduperseg på fredagen, så med förhoppningen om att pigga på mig och få i mig mer vätska smällde jag i mig en bulle på förmiddagsfikat. Jag tror det funkade, för jag mådde mycket bättre.

Ja ja. Ska grunda ordentligt med massa vatten och en riktigt stadig frulle till nästa tappning.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Bra, var stenhård med att inte väga dig för ofta! Du verkar ganska besatt av vikt och enda sättet att släppa det är att sluta väga sig var och varannan dag!

Var 3-4 vecka så man ser att man är på rätt spår räcker. Lär känna din kropp

2010-06-13 @ 17:10:29
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Hur är det med dig? Ser att du inte uppdaterat pa ett tag. Kanske har fullt upp med annat?

2010-06-20 @ 21:35:24
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Wille

Bra att strunta i vågen. Funkar det trögt så är det ju mjölkprodukter som kan spöka...men det är ju en underbar del av livet.



Wille

2010-06-22 @ 14:46:02
Postat av: Isabelle

Hej, vart tog du vägen?

2010-06-26 @ 18:07:01
URL: http://dagarutansocker.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0