Men wtf...

Nej, det här håller verkligen inte. För några dagar sen var det några snorungar vid tunnelbanan som högt och tydligt påpekade hur tjock jag var och att jag hade, citat "de fetaste vaderna asså, shiiiit". Vilket resulterade i att jag åkte hem och grinade en stund, beslöt mig för att aldrig mer ha dom där byxorna och tänkte "fuck it". Så jag har käkat bröd, druckit öl, skitit i allt som har med LCHF eller nutrilett att göra.

Vilket självklart visat sig på vågen. Och kläderna. Och måendet.

I morse vägde jag 93 kg. Igen.

När jag kommer hem idag rensar jag kylen och skafferiet. Kommer slänga praktiskt taget allt (har inte så mkt hemma till att börja med). Börjar om på ny kula.

Från och med imorgon blir det LCHF för hela slanten. Jag orkar inte må såhär längre.

Kommentarer
Postat av: Petra

Men fy bubblan! Jag blir så arg när jag hör hur vissa människor beter sig. Du får tänka att de är små ungar som inte vet hälften av vad du vet! Men du är stark! Även om du hade en svacka och åt en massa skit så är du stark för du tar tag i det och börjar om!! Skit i snorungarna även om det svider att höra sånt så använd det som pepp! Och du, var stolt över den kropp du har och alla de förändringar som den gör under viktnedgången. Du har i alla fall ett par vader, det är inte alla som har det ;)

2010-06-03 @ 12:19:29
URL: http://www.metrobloggen.se/lchfdelux
Postat av: pethra

Oh. Mitt hjärta brister när jag hör sånt här. Om de bara kunde hålla käften istället. Men vi är många som tror på dig här genom bloggen, glöm inte det!

2010-06-03 @ 14:50:19
URL: http://nanoliten.blogg.se/
Postat av: Hannah

Fy fan vilka jävla skitungar!!! På´t igen bara, du fixar detta!

2010-06-03 @ 15:18:58
Postat av: Beatrice

Jag blir så jävla arg när jag hör sånt där! Du ska inte lyssna på sånt där(jag vet att det är svårt) & särskilt int på småungar dom vet inte ett skit! Du är så duktig som du kämppar! Fortsätt kämpa du kommer att lyckas!!

2010-06-03 @ 20:01:39
URL: http://bullmammans.blogspot.com/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Uh vad jag hatar sana människor som inte kan halla tankar som dessa för sig själva. Jag vet hur jobbigt det känns att fa höra sadana ord =( Det borde va förbjudet att säga nedvärderande saker om andras utseende. Stryk borde de ha, snorungarna!

2010-06-03 @ 23:06:51
URL: http://ellastankar.blogg.se/
Postat av: Sulan

Fick en sån där rolig kommentar när jag var på väg till jobbet, böjde mig ner för att ge Alice en godis och får höra "Haha, kolla röven... bom bom bom bom..." Man blir ju inte speciellt glad. det enda jag kan roa mig åt är mina tankar... Jag var också smal när jag var runt 17 år, vänta ni bara! Men det är en rätt klen tröst, speciellt när jag ändå inte tycker att min röv är SÅÅ stor... Idioter finns det...

2010-06-04 @ 08:18:43
URL: http://aillinora.blogg.se/
Postat av: Wille

Tråkigt men försök att bara strunta i det.



Tänkte om något av detta skulle kunna vara något alternativ för dig för att få det att lossna lite. Tanken är att du fortfarande ska må bra och inte känna hunger. Att försöka få kroppen att äta lite mer från reserverna utan att minska på näringsämnen.

1. Lågkolhydrat - Normalfett (kan bli lågkalori)

2. LCHF, men lite mindre kalorier. Ett lite bakvänt råd kan tyckas. Det gäller att pröva sig fram?

3. LCHF, men med lite längre intervall och helt utan mellanmål.



Dricker du mjölk förresten? Testa att utesluta det och inget grädde i kaffet. Räknade ut att svart kaffe innehåller 4 kalorier (eller om det var 6), medan kaffe med grädde låg på runt 150.



Eller så kör du på som du gjorde innan. Må bra och låt det ta den tid det tar.



Ha det bäst:-)

2010-06-04 @ 16:00:22
Postat av: Pärlan

Men fy vilka idioter!! Förstår att du blir ledsen, det hade jag också verkligen blivit. Men dessutom småungar. Då kan man verkligen tänka sig vad dom har fått med sig hemifrån, hur deras föräldrar är. Gaah. Men du är skitduktig! Kämpa kämpa. :)

2010-06-10 @ 12:45:19
URL: http://phatgirl.devote.se

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0