Ny dag, nya tag

Vägde mig imorse, det var ju några dagar sen sist. Och har gått ner ungefär 0,8 kg senaste fyra dagarna. Vatten jag samlat på mig under min *host* mindre strikta period, no doubt. Men det går åt rätt håll nu i alla fall.

Och det är väl som Sara kommenterade på ett tidigare inlägg. Jag måste fokusera mindre på datum, delmålsvikter etc och bara fokusera på att hitta ett sätt att äta som fungerar. Resten ger ju sig självt. Det vet jag ju egentligen.

Det kändes i alla fall väldigt skönt att kliva på vågen och se minus för första gången på länge nu. Även om jag är några kilo tyngre än för några månader sen. Nu funkar f.ö. magen som den ska igen och det känns fantastiskt skönt. Hade glömt bort hur bra min mage mår av LCHF.

Så. Idag är en mycket bättre dag än igår.

Tack för era kommentarer förresten. Ofta glömmer jag bort att tacka och skriva tillbaka, men ni ska veta att jag läser och begrundar allt ni säger. Att så många fortfarande går in här och läser vad jag skriver trots motgångar och förlorad motivation är väldigt stärkande. Säger det igen: Tack. :-) 


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Vist är det skönt att komma in på banan ige =) du har varit så duktig!

2010-06-08 @ 21:48:08
URL: http://bullmammans.blogspot.com/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Skönt att höra att det börjar ga at rätt hall igen =) Kämpa pa!

2010-06-09 @ 21:12:07
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0