UNDERBARA FREDAG!

Vaknade runt 10:30, då hade min sambo redan varit vaken sen kl.8. Han ställde väckarklockan för att hinna brygga kaffe till mig innan jag vaknade. Sweet. Han hade väl inte trott att jag skulle sova så länge.

Så vi satt på balkongen och solade nån timme. Drack kaffe, snackade skit. Sen packade vi ihop en filt, picnictallrikar och bestick och gav oss ut. Köpte mat på ica och gick ner till vattnet (har turen att bo 5 minuter från ett jättemysigt kolonilottsområde/strand). Så vi käkade, drack mer kaffe, låg i solen och hade det jäkligt bra. Tyvärr jobbar han hela eftermiddagen och kvällen så vi gick hem igen runt 14:30. Men ändå.

Nu undrar jag vad jag ska göra av resten av dagen. Är kompensationsledig eftersom nationaldagen infaller på en söndag i år. Gotta love it. Aldrig haft det så bra på någon arbetsplats tidigare. Och nu pratar jag inte bara om ledigheter och halvdagar utan på det stora hela.

Idag är dessutom min omstart på LCHF-banan och det känns toppenbra.

Och så har jag köpt ett par sjukt sköna shorts på H&M, så nu slipper jag svettas röven av mig så fort jag går ut. Tror jag ska ut en sväng till bara för att jag kan.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0