Är det verkligen vikt(ig) info? Hm?

Eftersom jag är ett rikspucko klippte jag undercut i början av sommaren för att jag kunde (inget jobb, inget behov att se seriös ut etc). Nu har det vuxit ut så pass att jag har jämnlångt hår i alla fall men det är ju fortfarande jättekort. Jag vill bara att håret ska chockväxa så jag kan se såhär fräsch ut till hösten (minus näsringen, den kommer inte tillbaka, den satt där i 9 år och det får räcka).



Här är väl hösten 2008. Vägde väl 92 kg. Fatta att jag håller reda på hur mycket jag har vägt under senaste typ... 10 åren. September 2007 säger du? 91 kg säger jag då. Juni 2000? Då var det 83 kg. Juli 2002? 88 kg. Och så toppnoteringen i april 2009 då, närmare 104 pannor. And so on.

Är inte det lite skevt? Speciellt med tanke på att jag jojobantat mig igenom alla åren.

Kommentarer
Postat av: emma

det känns ju faktiskt lite illa, att det tog ytterligare 5 dagar efter din kommentar, innan jag ens såg den... det är ju verkligen att avslöja sej själv att man inte alls håller sej till rätt mat och så haha.

men som svar på det hela så är ekonomin helt körd i botten, så nu äts det skafferirester (bulgur, pasta, konserver) som inte ätits/slängts innan...

Inte så LCHF alls...



men du är inte ensam om att ha koll på vad man vägde i olika perioder. man blir ju tyvärr lite för fokuserad på siffrorna på vågen, när man hela tiden bantar, ger upp, bantar, ger upp...

2010-03-08 @ 13:36:52
URL: http://sockerhelvete.wordpress.com
Postat av: Hanna

Oj, själv har jag ingen koll alls på vad jag har vägt genom åren. Hatade vågen och gör det fortfarande ibland ;) Även om jag kämpar tappart för få den som vän

2010-03-08 @ 16:15:59
URL: http://gorgina75.wordpress.com
Postat av: NinnaMia

Jag är precis som du!! Om jag ser ett fotografi på mig själv eller tänker tillbaka på olika situationer i livet så vet jag precis vad jag vägde vid det tillfället. MÅNGA år tillbaka i tiden!! Ja, jisses...men jag har också jojo-bantat i evigheter.

2010-03-08 @ 22:43:28

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0