Dag 100(!)

Help me Jebus, vad 100 dagar susar förbi!

Frulle/Lunch: 70gr bacon, två stekta ägg, kaffe m grädde.
Middag: Korvstroganoff, broccolibuketter, kaffe m grädde.

Nu ska jag rusa. Schlagerkväll hemma hos två kompisar, det vill man ju inte komma sent till. Höhö. Jag ska förresten hörsamma era önskningar om matbilder lite oftare. Kommer bara bli mobilfoton tills vidare eftersom jag inte har någon bra kamera. Men det är något av det första jag ska lägga pengarna på när min heltidslön börjar rulla in.

Nähä, skor och jacka var det ja. Ut i kylan (fast så kallt är det ju inte längre).


Kommentarer
Postat av: Gröna Anna

Grattis till tresiffrigt!

2010-03-06 @ 18:33:23
URL: http://metrobloggen.se/gronaanna

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0