Dag 101

Frulle: Omelett på 70gr bacon, paprika, ett ägg + gula o en skvätt grädde, kaffe m grädde.
Lunch: -
Middag: Äggmjölk m kardemumma- och kanelsmak.

Ptja. Vad ska man säga om dagens mat? Okej ändå under förutsättningarna. Käkade jättegod fläskkarré m broccoli och gräddsås till lunch men den fick ju inte stanna kvar. Så kalorimässigt lär jag ju ligga ganska ruttet till, men äggmjölken fick jag behålla i alla fall. Väntar tills frukost innan jag äter något mer nu, lika bra att vila lite. Inte så att jag känner mig illamående utan bara för säkerhets skull.

I övrigt har jag inte gjort så mycket av dagen. Städat, diskat, spelat DS, kollat på TV. Och ni som kikar in då och då kanske ser att jag pysslat lite med bloggen också. Tyvärr är jag ingen hejare på koder, men jag tycker den ser helt okej ut ändå. Får väl förkovra mig i HTML när tid och ork infinner sig, men designen får duga tills vidare.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0