Dag 102

Gårdagens intag:

Frulle:
70gr bacon, två stekta ägg, kaffe m grädde.
Lunch: Fläskkarré, broccolibuketter, bea, kaffe m mjölk.
Middag: 70gr bacon, ett scrambled egg.
Övrigt: 150 gr gråa euroshopper-köttbullar.

Hade ingen direkt middagsmat hemma så det blev en minifrulle. Vilket jag skälvklart inte blev mätt på. Sen hände något som gjorde att jag fick hjärtklappning och panik och genast kom jag på mig själv med att stå vid kylen. Sambons 1kg köttbullar åkte fram och jag tryckte i mig skitäcklig kall köttbulle efter skitäcklig kall köttbulle. Sen kom hälften upp igen. Nu händer det mer sällan än det gjort förut men jag är ändå förbannad för att jag uppenbarligen inte har någon annan metod att hantera überstress med än att hetsäta. Men som sagt, händer väldigt sällan och förhoppningsvis försvinner det väl helt. Sen däckade jag i alla fall runt kl.21 och vaknar alltså av mig själv kl.05:25. Jippi.  

Jahapp. Om man skulle sätta sig i köket och lyssna på P4 och dricka té? Låta den här dagen bli lite bättre än gårdagen redan från scratch.

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0