Dag 103

Frulle: Té m grädde.
Lunch: Kycklinglår, bea, sallad.
Middag: Omelett på 70gr bacon, två ägg o en skvätt grädde.

Orkar absolut inte dra hela historien, men jag satt i telefonköer och slussades fram och tillbaka hela morgonen så jag hann inte med någon frulle innan jag stack till jobbet. Men jag stod mig rätt bra ändå måste jag säga. Imorgon ska jag och sambon handla, då blir det lite mer "riktig" mat på veckomenyn.

Mitt nya guilty pleasure är förresten Dating in the dark. Rakt igenom ett riktigt skitprogram, men ÅH vad jag tycker det är kul!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag är fortfarande lite krassligt i halsen och fryser hela tiden, men det går nog över på nån dag till eller två. I helgen ska jag hem till mamma och kolla på schlagerfinalen. Fan vad mysigt det ska bli.

Va? Är det bara tisdag än? Typiskt...

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0