Dag 104

Eftersläpning IGEN, nu måste jag snart skärpa mig. Det här duger ju inte.
Här är i alla fall gårdagens mat:

Frulle: 70gr bacon, två stekta ägg, kaffe m grädde.
Middag: Köttfärs-, ost- och champinjongratäng.

Okej, min mage är helt kajko. Igår strax innan lunch spydde jag på jobbtoaletten och blev således beordrad att åka hem. Sen spydde jag igen framåt eftermiddagen. Fast jag mår liksom inte illa direkt. Men det är definitivt nåt skit som satt sig. Är kackig i halsen samtidigt och helt mör i kroppen. Någon som känner igen symptomen?

Middagen fick jag hur som helst behålla utan problem. Men jag är hemma en dag till för säkerhets skull, är det någon slags magsjuka är det inte så smart att vara på kontoret.


Kommentarer
Postat av: Mojjan

Det är jättemånga som har magsjuka just nu. Kommer tydligen supersnabbt och man blir ungefär som du beskriver att du mått. Håll dig hemma några dagar efter att du slutat kräkas för säkerhetsskull. :)

2010-03-11 @ 08:37:40
URL: http://mojjanmoisanen.blogspot.com
Postat av: Gröna Anna

Usch, inte kul alls. Är det nåt virus ska man ju vara hemma i 48 timmar efter att man blivit symptomfri för att inte smittas! Jag hoppas att du kryar på dig snart iaf.

2010-03-11 @ 11:15:34
URL: http://metrobloggen.se/gronaanna

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0