Dag 105

Frulle: 70gr bacon, scrambled eggs, några skivor ost, kaffe m grädde.
Lunch: Köttfärs- och champinjongratäng, efterrätt smulpaj på hallon m kvarg.
Fika: Kaffe m grädde.
Kvällsmat: Ostrullar, té.

Ska ta mig iväg och leta sukrin snart. Hallonpajen var riktigt god men jag skulle vilja ha den liiiite söt. Bara pyttelite. Då skulle ju sukrin funka. För folk som är sockerberoende på riktigt (levt på godis innan etc) ska man väl inte käka sött över huvud taget, men jag har inga problem med det så jag tror lite sukrin då och då funkar. Och med då och då menar jag inte en gång i veckan utan snarare nån gång i månaden. Är väldigt sällan sötsugen förutom just this time of the month.

I övrigt har dagen inte bjudit på så mycket överraskningar. Min mage är fortfarande lite paj. Inget illamående, inga spyor sen igår eftermiddag. Men nu är det bakvägen som krånglar, if you get my drift. Ja, mitt bajsande alltså. Men det ger väl med sig tids nog.

Med hänsyn till min arbetsplats håller jag mig hemma imorgon också, trots att jag känner mig nästintill frisk. Är jag symptomfri imorgon blir ingen gladare än jag för det betyder att jag kan åka hem till mamma i helgen.

Yeahwell, nu ska jag göra mig några ostrullar. Är fortfarande inte riktigt hungrig eftersom jag åt en riktigt stabbig lunch, men något måste jag få i magen innan jag går och lägger mig igen. Hoppas det går bra med allt för er andra. :-)


Kommentarer
Postat av: Mojjan

Sukrinet använder jag också ibland. I och för sig så har man ju kommit över den där sötsmaken ganska mycket men i vissa saker som t ex just hallonpajen så gör sig lite Sukrin ganska bra. :)

Skönt att se att du mår lite bättre iaf. Hoppas att du snabbt blir helt bra. Trevlig helg på dig.

2010-03-12 @ 07:13:33
URL: http://mojjanmoisanen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Den där köttfärs och champinjongratängen låter intressant, finns det nån möjlighet att du kan lägga upp recept på den?

2010-03-12 @ 13:42:37

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0