Dag 106

Frulle: 70gr bacon, omelett på två ägg + mozzarella, kaffe m grädde.
Lunchfika: Hallonpaj m kesella, kaffe m äggmjölk.
Middag: Köttfärs- och champinjongratäng.
Kvällsfika: Ostrullar, té.

Motion: 1h 45 min solpromenad.

Förhoppningsvis kommer det plitas ner fler långpromenader (och kanske t.o.m. lite simning snart) i mina dagsanteckningar. Det var så himla skönt att komma ut idag. Tyvärr kommer ju inte vädret hålla i sig, men vårkänslan kommer väl tillbaka snart igen.

Dagen har varit bra. Lugn. Mätt. Känns som söndag eftersom jag inte varit på jobbet sen i onsdags. Men nu verkar i alla fall magen ordnat upp sig så jag kan åka hem till landet imorgon med min sambo. Chilla lite, kolla på melodifestivalen och bara vara nöjda. Stannar bara lite över ett dygn, men det känns alltid som en liten minisemester att komma hem en sväng. För hur man än vrider och vänder på det är det ju alltid hem-hemmet.


Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0