Dag 110

Frulle: 70gr bacon, scrambled eggs, kaffe m grädde.
Lunch: Fläskkarré m vitkålssallad, kaffe m mjölk.
Middag: Fläskkarré, ett stekt ägg, ostkuber.

Dålig middag men jag ORKAR inte laga ordentlig mat. Blir bara tjockare och tjockare. Ja, alltså, i halsen (också). Känner mig riktigt jäkla dålig. Och jag KAN inte vara borta från jobbet mer, det går bara inte! Jag ska ju bli fastanställd till sommaren om allt går bra, då kan jag ju inte vara hemma stup i kvarten.

Vet inte vad jag ska göra åt det riktigt. Bara att hoppas på att det släpper. Är trött, sur och maten smakar inget bra. Det är så tråååkigt att inte vara 100%.

Kommentarer
Postat av: Gröna Anna

Nej, vissa dagar är bara skit. Och trots att man vet att det kommer dalar så blir man lika jäkla less på just det, varje gång de kommer. Peppkramar!

2010-03-16 @ 23:44:57
URL: http://metrobloggen.se/gronaanna

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0