Dag 112

Somnade 19:20(!) igår så jag hann aldrig uppdatera dagens mat.

Frulle: 70gr bacon, ett stekt ägg, kaffe.
Mellanmål: 2st kiwifrukter.
Lunch: Fläskkarré m broccolibuketter.
Mellanmål: Babybel-ostar, saltade mandlar.
Middag: Fläskkarré m sås på creme fraische.

Dagen gick i förkylningens tecken. Gick även och anmälde mig som blodgivare och kände mig som en duktig medborgare. Får reda på om mitt blod håller måttet om någre veckor.

Förresten: För två år sen skulle jag få pengar för att vara med i en studie för ett nytt p-piller, men i sista stund upptäckte de att jag hade blodtryck som låg i högsta laget så dom strök mig från listan. Igår på blodbussen tog de mitt blodtryck och tjejen sa "Ja, som alla unga kvinnor ligger du ju lite på den låga sidan". Så jag har lågt blodtryck nu? Hallelujah. Visst, det är inte bra att ha för lågt, men jag ligger i alla fall inom normalspannet. Vad skönt!

Min kropp samlar förresten sjukliga mängder vatten nu. Antar att det är för att jag är sjuk(?). Känner mig i alla fall stor som ett hus. Men jag hoppas det går över. Hungrig 24/7 också. Så jag gjorde en liten avstickare med två kiwis igår. Blev ju inte direkt mättare på det (nähä) men fick iaf i mig en bunt c-vitamin. Kan ju alltid hoppas att jag piggar på mig lite snabbare.


Kommentarer
Postat av: Bente

Åh!

Hvilken fin blogg! Denne skal jeg følge...



Stor klem fra Bente (dag fem på LCHF



/klem



2010-03-19 @ 13:35:57

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0