Dag 113

Frulle: En bit fläskkarré m kryddsmör, en kiwi, svart kaffe.
Lunch: Gulaschsoppa, kaffe m mjölk.
Middag: Fläskkarré m ostgratinerad broccoli.
Fredagsfika: Hallon, hasselnötter o yoghurt.

Precis som igår har jag varit hungrig precis hela dagen. Antar att det har med förkylningen att göra. Det som är lite tråkigt är att ingenting smakar någonting.

Även fått avboka morgondagens biobesök eftersom jag är så snorig och måste snyta mig stup i kvarten. Jättetrist. Vet inte riktigt vad jag ska göra här hemma. Borde ju städa men det är ju så ruskigt tråkigt. Kanske ska ägna dagen åt TV-spel och ljudböcker. Det låter väl som en bra plan.

Nu ska jag in och hämta kudde i sovrummet och lägga mig i soffan framför Så ska det låta. Sambon kommer inte hem förrän strax efter tolv eftersom han jobbar sent. Vi ses alldeles för sällan i veckorna (och på helgerna).

Måste bli ett roligare sällskap till mig själv. Kanske ska ta upp nån gammal hobby (eller skaffa nån ny?). För jag är ju rätt tråkig när det kommer till kritan. Tycker jag själv i alla fall. Jag hittar aldrig på nåt om jag är själv. Det måste jag bli bättre på.



Börja måla porslin igen kanske? Var ju snart ett år sen sist. Och det var ju rätt kul.

Kommentarer
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Vilken supersöt tekanna!

2010-03-21 @ 16:10:49
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0