Dag 116

Frulle: 70 gr bacon, två stekta ägg, kaffe m äggmjölk.
Lunch: Fläskkarré, broccoli, avokado o fetaost, kaffe m grädde.
Middag: Ost- och baconomelett.

Idag hittade jag mina drömmars lägenhet på hemnet.se. Utgångspris på 1 295 000 kr och avgift på 2062 kr. 92 kvm fördelat på två våningar. Ingen insyn. Träterass på bottenplan, balkong på övre. Mja. Ja. Hade man haft råd så...

Jag måste sluta knarka hemnet. Blir så bitter när jag hittar perfekta lägenheter som jag ändå inte kan bo i.

I övrigt går det bra. Vägning imorgon. Får väl se om sockerchocken härom dagen passar på att ge sig tillkänna då, nån sa att det kan gå i 4-dagars cykler. Att man äter dåligt och sen tar det några dagar innan kroppen reagerar. Jag hoppas verkligen inte att så är fallet, men det lär ju visa sig imorgon.

-5 minuter senare-

Hittade en annan drömlägenhet precis (jag som ska sluta kolla hemnet). Ett sånt här kök vill jag ha.



Ååååh, jag vill flytta...

Kommentarer
Postat av: Sulan

haha jag är också hemnet knarkare, man blir så jävla sur =P

2010-03-23 @ 06:31:48
URL: http://aiilinora.webs.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0