Dag 117

Lika bra att skriva ner dagens intag nu, känner mig så seg så jag kommer med största sannolikhet glömma bort det när jag kommer hem (dvs, jag kommer somna tidigt på soffan).


Frulle: 70gr bacon, två stekta ägg, kaffe m äggmjölk.
Lunch: Kycklinglår, rå broccoli, avokado o fetaost, kaffe m grädde.
Middag: Vego-färsbiffar m tsatsiki, sallad, mozzarella, té m grädde, ett glas rödvin.


Än så länge har det varit en riktigt seg dag. Skyller allting på vädret. Grått ute, grått inne, grått i hjärta, grått i sinne.


Vi har förresten fått ett vattentorn här på kontoret vilket jag tycker är toppen, men jag har en liten fundering som någon kanske kan hjälpa mig att svara på. Som det är nu dricker jag ungefär 1½ liter kolsyrat vatten om dagen eftersom det är så gott. Men hur är det med kolsyrat vatten egentligen? Kolsyra i sig, är det dåligt? Jag har inte den blekaste.


-Update-


Trist att sitta hemma helt själv en hel kväll så jag ringde en livlina istället. Suttit hemma hos henne och pratat, spelat alfapet (jag vann!), käkat middag och kollat på TV. Skönt att inte slösa bort kvällen på att sitta själv hemma och ha tråkigt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Ne, kolsyra är inget farligt alls! =)



önskar att jag hade ett vattentorn med sånt vatten här hemma oxå! =)

2010-03-23 @ 12:49:23
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/
Postat av: Ellen - ellastankar.blogg.se

Det enda som kan ta stryk av kolsyrat vatten är väl tänderna da, men det är nog desto värre med kolsyrad läsk = mycket socker. Sa det funkar nog fin fint med kolsyrat vatten.

2010-03-28 @ 21:14:31
URL: http://ellastankar.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0