Dag 119

Frulle: 70gr bacon, ett stekt ägg, kaffe m mjölk.
Lunch: Lax- och äggsallad, kaffe m grädde.
Fika: Kaffe m grädde.
Middag: Köttfärssås, 1/2 mozzarella.

Fotnot: Min köttfärssås liknar mer gryta än sås.

Ställde mig på vågen imorse och suckade högt. Men så tog jag mig i kragen och tänkte "Fan heller att jag ska ge upp det här nu".

Vi hade tårta på jobbet idag. Jag drack kaffe. Och imorgon är det jag som står för fredagsfikat. Har alltså bakat en hel plåt med snoddas (mockarutor/kärleksmums/kokosrutor, vad man nu kallar dom). Men har jag smakat på nåt? Nej. Inte ens en droppe kaksmet. Så jag känner att jag har all anledning till att vara väldigt nöjd med mig själv idag.

Kommentarer
Postat av: Marjo

Men rätt mat så är man ju inte sugen!

2010-03-25 @ 21:06:58
Postat av: Hanna

Du är så grym så inte kan du ge upp nu.



Peppkram

2010-03-26 @ 08:18:35
URL: http://gorgina75.wordpress.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0