Dag 122

Frulle: Bacon- och ostomelett, kaffe m grädde.
Lunch: Grekisk sallad, kaffe m mjölk.
Fika: Kaffe m mjölk.
Middag: O'Learys buffalo wings m ädelostdip, ett glas rödvin.

Idag åkte jag och sambon hem till hans familj, både brorsan och deras mammas sambo fyllde år så det blev fika. Kaffe för min del i vanligt ordning. När jag ändå var i farten passade jag på att åka hem till en kompis och hälsa på. Köpte kakor och påskgodis för 90 spänn men nöjde mig med kaffe där också. Sen kom hon på den förträffliga idén att gå till O'Learys och äta wings. Hade aldrig ätit dom förut och de var verkligen supergoda. DOCK var det socker i glazen så jag kommer inte äta dom igen. Men gott var det.

Nu kom jag hem för tio minuter sen. Ska boka bio till torsdag, sen ska jag slagga. Ska även se över kattens ena öra, det blir bara större och större (en av mina katter har fått blodöra, funderar på att punktera det själv).

Har som sagt tagit lite helgledigt från internet, därav den kassa uppdateringen. Men nu är jag tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Sulan

ja vi har ju vart hos vetten med Alice MYCKET pengar! var försiktig med infektioner bara =P

2010-03-29 @ 06:47:18
URL: http://aiilinora.webs.com
Postat av: funbun

Har det fungerat bra med LCHF för dig ?

2010-03-29 @ 08:06:54
URL: http://funbun.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Svar: haha :) Anledningen till att jag skrev det var för att hon var lite mullig när hon var ung. Nu är hon ju supersmal. Men ta det med en nypa salt. somsagt, stämplarna är bara min personliga uppfattning.

2010-03-29 @ 18:50:10
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: karin

hej igen

blev lite nyfiken när du skrev att du började med VLCD och sedan gick över till LCHF- har hört att just den kombinationen ska vara svår att få till. Hur gjorde du? Har du kankse redan beskrivit det i din blogg?isåfall var? är verklogen intresserad eftersom jag aldrig får fart på viktnedgången med lchf. Och det vill jag,

2010-03-29 @ 20:46:26

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0