Dag 95

Frulle: Tre ost- och skinkrullar, kaffe m grädde.
Lunch: Bogbladstek, coleslaw, kaffe m mjölk.
Middag: 50gr bacon och scrambled eggs, té m grädde.

Jahaja, snart 100 dagar alltså. Jäklar vad snabbt det går. Imorgon är det vägning också. Voi voi. Då märker jag hur mycket mitt och sambons 4-års firande och min vinfredag ställde till med. Jag tror på +-0 ändå eftersom jag gick upp ett halvt kilo förra veckan. Väger mig om ca 12 timmar, då visar det sig. Urk.

Jag har förresten köpt en köttermometer (har jag sagt det? dunno) så nu är fläsk i ugn grejen. Ska bege mig till city gross och kolla om dom har någon billig picnicbog eller bogbladstek i hyllorna.

Ja. Jag hade verkligen ingenting intressant att skriva idag. Håll till godo. :-)

Kommentarer

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0