Dag 96

Trots att jag fiskade efter kommentarer igår var det i alla fall dökul att läsa dom nu när jag loggade in. :-)
Igår somnade jag jättetidigt så det här är gårdagens mat:

Frulle: Ost- och skinkomelett, kaffe m grädde.
Lunch: Bogbladstek, haricot verts, bea, kaffe m mjölk.
Middag: Fläskgryta m champinjoner.

Eftersom jag inte kan hålla mig väger jag mig varje dag och jag har faktiskt gått ner lite till under natten. Jag hoppas att jag kan hålla mig under 88 kg från och med nu, men jag vet ju hur vikten pendlar. Huvudsaken är ju att jag på det stora hela fortsätter gå ner. Sambon tyckte jag skulle skriva upp vikten en gång i månaden istället för att ge en mer rättvis bild, but where's the fun in that?

Något jag tycker är fantastiskt är när jag själv ser/känner forändringar i kroppen. Kollade mig i spegeln igår och fick syn på mina nyckelben. Nu syns dom igen. Oh happy days! Och jag börjar se MIG SJÄLV i spegeln igen! Ni som gått ner några kilo förstår nog vad jag menar. Jag ser inte bara en svettig fettblobb utan börjar se hur jag faktiskt ser ut där under (fan, jag ser ju bra ut!). Hade nästan glömt bort hur min käklinje ser ut men nu framträder den liiite mer dag för dag.

Den här dagen har börjat toppenbra, hoppas den fortsätter på samma sätt. :-D

Kommentarer
Postat av: Materielltjej

Jaaa, heja dig. Man vet hur det känns. Ibland kisar man i spegeln för stt se hela sanningen

2010-03-03 @ 07:54:52
URL: http://materielltjej.blogg.se/
Postat av: Russinflarn

Heja Maja! ^^ (såg fiskeriet på KiF först idag, men har skam till sägandes följt din blogg typ... en-två veckor? Värdelös på att kommentera, sorry, klart man vill ha lite serpentiner och ballonger liksom!)



Ivf: Jävlars så kul att kunna se hur man ser ut UNDER fetthöljet! Och käklinje! Nu blev jag GRYMT avundsjuk och även grymt peppad!

För nån månad (noo, det är mer än ett halvår sen nu) sedan var jag ju nere på 91,5 men sen... Liksom dog det. Och kilon kom som ett brev på posten. Men nu jävlar! Jag vill OCKSÅ titta mig i spegeln! Och klart man noterar vikt mer än en gång i månaden. Iaf jag, som har kanske världens sämsta tålamod.



Kul att se lite före- och efterbilder! Det syns rejäl skillnad! Hurfintsomhelst!



Ha're gött!

2010-03-03 @ 14:32:19
Postat av: WellbeingOfMe - Välmående, Lågkolhydratkost, Träning & Positiv energi! Nu även Bloggjoggen-skåne

Håller med dig helt och hållet om den underbara känslan när man faktiskt KÄNNER sig smalare, slakare & hälsosammare :) För mig är det viktigare än vad vågen visar!

2010-03-03 @ 15:15:42
URL: http://wellbeingofme.blogg.se/
Postat av: Gröna Anna

Vad glad man blir av att gå in här. Grattis, bra kämpat! :-)

2010-03-03 @ 16:22:39
URL: http://metrobloggen.se/gronaanna
Postat av: Mia

Vet precis vad du menar! Andra ser lite mer hur man själv har sett sig själv (fast man inte sett ut så).



Jag har börjat se lite armkonturer på mig nu och...och för någon vecka sen blev jag helt betagen av min underarm....den såg inte ut som min underarm har sett ut innan. Den var helt plötsligt MYCKET smalare på något sätt!!!



SV: det e mycke lättare att ta lite fina bilder på kissarna med en lite bättre kamera! =) Min andra kompakt kamera kunde jag inte ta inomhusbilder med ens =S

2010-03-04 @ 11:57:21
URL: http://omingetochlitetill.blogg.se/

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0