Dag 97

Såhär kommer dagen se ut i stora drag:

Frulle: Ost- och skinkomelett, kaffe m grädde.
Lunch: Fläskgryta, haricot verts.
Middag: Ugnsstekt lax, blomkålsmos.
Middag: Ost- och baconomelett, kaffe m grädde.

Med viss reservation för middagen. Hittar jag något superbilligt som inte är lax kommer det nog bli det till middag. Men det visar sig när jag kilat ner till ica efter jobbet.

 

Nähä, nu ska jag ta en kopp kaffe.

 

-Update-

 

Mja, det blev lite ändring på middagen. Min kära sambo glömde nämligen att lämna matpengarna hemma. Så det blev till att sno ihop något av det lilla som finns i kylen. Thank god for eggs säger jag bara. Hur kunde jag klara mig utan ägg förut?


Kommentarer
Postat av: Mojjan

Hittade precis hit. =) Fin blogg, ska bli intressant att följa dig.

2010-03-03 @ 10:44:12
URL: http://mojjanmoisanen.blogspot.com
Postat av: Weronica

Dunkdunk i ryggens......WoW va bra det går för dig=) Kul verkligen!

2010-03-03 @ 18:33:04
URL: http://weronicaholm.blogspot.com

Lämna ett avtryck:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0